Monday, October 24, 2016

Afdeling Van Finansies En Administrasie Werknemer - Organisasie-Ontwikkeling

Strategieë vir die bevordering Werknemer Ontwikkeling Hier vind u voorstelle en gereedskap vir werknemers en hul toesighouers te help werknemers bereik 'n groter sukses in hul huidige posisie en beplan vir loopbaanvordering. Die volgende werkkaarte kan individueel of gesamentlik gebruik word deur werknemers en hul toesighouers om professionele ontwikkelingsbehoeftes 'n werknemer se en loopbaanontwikkeling belange nuutverworwe kennis, vaardighede en vermoëns identifiseer, skep 'n verband leerplan, en versterk. Werknemer Ontwikkelingsbeplanning Werkkaart pdf doc Om jou te help individuele werknemers te identifiseer hul ontwikkelingsbehoeftes en skep 'n verband aksieplan; kan ook gebruik word as 'n instrument vir toesighouers as hulle hul werknemers in hul professionele en loopbaanontwikkeling te rig. Leeraktiwiteit Werkkaart pdf doc Om voor voltooi, tydens en na elke opleiding gebeurtenis vir 'n suksesvolle implementering van die leer terug by die werk te bevorder. Loopbaan Ontwikkelingsplan Werkkaart DOC (MS Word fillable vorm) DOC (vir handgeskrewe inskrywing) Werknemers kan die stappe te volg op hierdie werkblad om loopbaandoelwitte te stel, uit te voer 'n bevoegdheidsertifikaat gaping ontleding, en die skep van 'n geassosieerde aksieplan. Kwelvrae Wat is Werknemer Ontwikkeling? Werknemer ontwikkeling behels opleiding wat werknemers berei om hul huidige werk beter te presteer, asook loopbaanontwikkeling aktiwiteite wat hulle voor te berei vir werk groei en groter verantwoordelikhede. Wat is die voordeel van Werknemer Ontwikkeling? 'N geskoolde en kundige personeel positief impak organisatoriese prestasie; Daarom, as werknemers ondervinding en kennis, lyk dit redelik dat daar 'n ooreenstemmende korrelasie om die sukses van die Universiteit sal wees. Benewens die verhoging van werknemer vaardigheid en doeltreffendheid, organisasies wat belê in die ontwikkeling van sy werknemers geniet 'n meer gemotiveerde en toegewyde werkmag wat is bewys deur 'n toename behoud, hoër werkstevredenheid en moraal, en 'n groter produktiwiteit. Werknemer ontwikkeling is 'n strategiese belegging in huidige en toekomstige sukses Texas AM se! Wat is Vaardighede? Vaardighede is dié eienskappe, dikwels na verwys as 'n stel van kennis, vaardighede en vermoëns, wat gevind word om konsekwent te onderskei uitstaande werkverrigting. Vaardighede wat nodig is vir die uitvoering van sekere take word na verwys as "werk-spesifieke vaardighede." Byvoorbeeld, sou werk-spesifieke vaardighede van 'n uitstaande rekenmeester sluit in hoë wiskunde vaardighede en aandag aan detail, terwyl 'n kantoor professionele die vermoë kan vereis om te beplan en te skeduleer vergaderings, en 'n diensverskaffer sal moet uitstekende kliëntediens vaardighede. Wat is die Toesighouer se Rol in Werknemer Ontwikkeling? Werknemer ontwikkeling is 'n gedeelde verantwoordelikheid wat samewerking tussen die werknemer en toesighouer vereis. Die rol van die toesighouer se "prestasie-afrigter" sluit aktiwiteite soos verduidelik prestasie en gedrag verwagtinge, help mense verstaan ​​die organisasie se lang en kort termyn doelwitte te bereik, te identifiseer leergeleenthede, gee positiewe en regstellende terugvoer, en die verskaffing van die nodige hulpbronne. Wat is die Werknemer se rol in sy of haar ontwikkeling? Benewens die vergadering huidige prestasie verwagtinge, moet werknemers in staat wees om aan te pas om te voldoen aan veranderende organisatoriese behoeftes. Byvoorbeeld, is nuwe vaardighede en kennis dikwels nodig is om tred te hou met tegnologiese verandering en nuwe departementele prosedures. Werknemers moet opsetlike oor hul self-ontwikkeling deur voortdurend te evalueer behoeftes van die organisasie se en hul eie begeertes vir groei, die beoordeling van hul vaardighede en vermoëns, en op soek na beskikbare leergeleenthede. Wat is 'n voorbeeld van Werknemer Ontwikkeling Aktiwiteite? Die bereiking van kennis, vaardighede en vermoëns bereik kan word in talle maniere - baie teen geen of lae koste. Voorbeelde sluit die volgende aktiwiteite: Lei die Opleier - Ontwikkel Lesplan vir instrukteur-geleide: Hoe kan ek skep een? EOD dui op 'n lesplan gebaseer op Gagne se voorwaardes van Leer (Culatta, 2012). Die elemente insluit: Gehoor (Wie is dit vir?) Doelwitte (Wat doen die deelnemers moet in staat wees om te doen / weet?) Doel (Hoekom is hierdie opleiding belangrik?) Materiaal (Wat sal ek doen?) Aandag-haai (Deelnemers deel wat hulle reeds weet of hoop om te weet.) Opleiding uiteensetting (Instrukteur berei tevrede met aktiwiteite en terugvoer geïntegreer.) Sluiting (Instrukteur aangedui op die doelwitte, deelnemers reflekteer en opleiding te evalueer.) Deelnemer evaluering (Deelnemers evalueer die gehalte van die opleiding.) Instrukteur weerspieëling (instrukteur besin oor hoe die opleiding gaan punte van verfyning bepaal.) EOD is die verskaffing van twee opsies wat jy kan gebruik om jou lesplan te skep. Een opsie is om die Lesplan Sjabloon aflaai. Dit is bedoel om gevul uit as jy lees Hoe om 'n les te ontwikkel. Jy kan ook die lesplanvoorbeeld laai na een wat reeds voltooi is te sien. Hoe om 'n Lesplan PDF Ontwikkel Nog 'n opsie is om die Lesplan Werkboek, wat voorsiening maak leidende vrae om jou te help beplan jou oefensessie af te laai. Culatta, R. (2012). Voorwaardes van Leer (Robert Gagne). Ontsluit van innoverende leer: instructionaldesign / teorieë / voorwaardes-learning. html


No comments:

Post a Comment